snart helg.

Ja imorgon är det äntligen fredag, dock hade jag tänkt leka kurragömma med mig själv i skolan det blir nog bäst så tror jag. Ja mycket händer i skolan, mycket jag vill komma bort ifrån och en av sakerna är mitt nationella prov i matte som jag får tillbaka imorgon. Nu är det såhär att ämnen som tex. matte och natur är inte mina starka ämnen jag är mer engelska, samhällskunskap, historia, turism ah ni förstår.. och sist jag gjorde ett nationellt prov i matte gick det inte sådär jätte bra om vi säger så.. men jag är ju trots allt äldre och klokare nu, det kanske gör någon nytta? Nej jag är rädd, riktigt rädd är jag snälla låt mig klara det så jag får vara klar med matten!


Nu ska jag sätta mig ner och fila lite på min och elins hemlighet, attans vad bra det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0