Nu är jag här igen

Okej jag återvänder nu, har varit mycket skrivande på den andra bloggen ett tag nu! Men här kommer ett litet enskilt inlägg från bara mig. Denna månaden har mycket spännande att erbjuda, en bilresa till ullared på onsdag, och sedan tror jag faktiskt vi har fester inplanderade nästan varje helg i feb. Känns så ialf. Ja detta året sägs ju vara ens roligaste och det har jag märkt. Kul har jag redan och 18 fyller jag inte förens om 101 dagar ;) Man håller koll såklart. Det här är stort. Dock längtar jag mer till körkort än till krogen, faktiskt. Ja körkort är största målet i livet just nu. Att leva livet under sommarlovet är oxå prioterat nu. Bilresor i massa ska det bli, Hanna och Torpa Annie står för körningen. Hur underbart låter det inte? ;) Nej nu ska jag återgå till det riktiga livet som innebär plugg, plugg plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0