Måndag.

Hur trött som helst idag så planen för ikväll var att vara hemma och bara umgås med min dator (jag har nog inte spenderat en kväll själv på jag vet inte hur länge nu) men det är väl såklart mitt trådlösa internet inte fungerar !?!? Systers funkar, pappas funkar men på min dator funkar minsan inte. Så ihop om att det skulle börja funka storstädade jag rummet och med det menar jag verkligen storstädade, svabba golv osv. Men mitt trådlösa funkar fort. inte... jag sitter nu på familjens vanliga dator (som sällan används då nästan vi alla har varsin bärbar) och här funkar inte ens msn. Fan vad beroende man är av internet, det är ju mitt sätt att hålla kontakt med omvärlden!

Kom hem med två tröjjor från a6 med innan, jag är väldigt dålig på att visa vad jag har köpt eftersom jag shoppar för myckt så blir det rätt mycket kläder och den orken har jag inte. Nu ska jag ta på mig mjukiskläder, krypa upp i soffan och kolla på systrar i jeans 2. Och förhoppningsvis så ger sig internet och funkar inom en tid igen.. hoppas går ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0