Dagen innan.

Vi tänkte mysa till det med fika ikväll men det sket sig så ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på film med familjen, varva ner lite nu innan skolan. Tog Annas jobbtid innan med så nu blir det både skola + jobb imorgon, härliga tider. Okej jag försöker intala mig själv ialf att gud vad kul det ska bli med skola, bara 3 terminer kvar.. oftast glömmer jag att jag bara går i tvåan och får för mig att jag bara har en termin kvar, lika besviken varje gång jag inser hur icke smart jag är. Har inte ens någon aning om vad vi ska läsa för kurses denna terminen, spännande. Sicken jävla tur att jag har mina brudar i skolan, hur satan i gatan hade jag annars överlevt? Men som tur är så är det bara torsdag och fredag i skolan sedan helg, och på fredagar stänger Hanna av helt. På fredagar är Hanna i skolan bara därför att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0