2009

Nyår var rätt bra faktiskt och är inte alls överskattat som många säger, det blir helt enkelt vad man gör det till! Kvällen började hemma hos mig med lite folk vi spenderade kvällen här fram tills 2 tiden då det var dax för efterfest hemma hos Elin på stensholm. Dagen efter spenderades i Elins soffa med Elin, Olivia och Annie där vi satt och snackade skit om allt och alla och åt pizza till frukost ;) Åkte hem frammåt fem då jag snabbt hoppade in i duschen och sedan städade mitt rum och la ut massa madrasser och bäddade iordning för frammåt åtta tiden dök tjejerna upp igen för pizza nr 2 och kollade på sex and the city hela natten tills vi alla dog av trötthet.


Riktigt blek och go blir man av blixten men efter twilight succen så är det ju det nya modet eller hur? ;)
Klänning och halsband är ifrån Gina Tricot.


På altanen samlades alla vid tolvslaget och det firades såklart med champange! Ett sådant där underbart tolvslag då alla är glada och livet bara ser bra ut!


Annie, Mimmi och jag =)


Självklart var det upppyntat med ballonger osv!


Dagen efter var vi såhär söta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0