Tomma ord.

Annie jag tänker på dig och jag vet att du kan klara detta, du är stark och vi kommer alltid finnas här för dig <3


Hade igentligen två lektioner idag men vi gick bara på en av dem, ja under den andra satt vi ute med Annie och väntade på henne. Jo vi kan nog offra frånvaro från en 40 minuters lektion (som läraren föresten förstod) för att va vid våran väns sida. Jag om någon vet hur viktigt det är att ha sina vänner när man fått sitt hjärta krossat. Nu sitter jag här och väntar bara på att Pappa ska komma hem så jag kan få i mig lite mat och sedan åker jag upp till Huskvarna och spenderar natten hemma hos min älskade Danneman <3

Jag bjuder på en Cam bild, de e fan inte ofta (tror inte jag har tagit ett cam foto på cirka 1½ / 2 år)



Kommentarer
Postat av: Jocke

Cam-Hanna!

2008-09-11 @ 19:43:05
URL: http://softmelodies.blogg.se/
Postat av: Hanna.

Ohja!:D

2008-09-11 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0