Stora klassen?

Imorses, klockan 8, när jag kom till skolan fick vi reda på att Psykologin lektionen var inställd! Och eftersom jag är klart med mitt arbete i turism hade jag inte den lektionen heller så nästa lektion är igentligen klockan 11. Men sitter på Turismen nu ändå, kan ju ändå sitta vid en dator och ha tråkigt liksom. Vi är 9 stycken som pallat oss hit idag, älskar att våran klass är så liten! Igentligen är vi 15 stycken men det är ganska lite om man kollar på HPettorna som är ca. 30 st i en klass. Har cooper test senare idag, inte taggad någonstans eftersom min kondition inte är den bästa. Tyvär. 

Nej ska kolla vidare nu och vänta på att min Matte lektion börjar! Hörs i eftermiddag! Ciaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0