redo?

Är inte riktigt jätte trött än så tänkte ta tag i mina ögonbryn innan jag går och lägger mig, det var väl en bra ide? Jo jag får alltid sådanna ideer vid tillfällen som "nu ska jag sova men vill hellre göre något annat". Men vadå jag skyller på att jag måste vara vacker på skolfotot på fredag, väldigt viktiga saker ska ni veta! Föresten 1 avsnitter av Gossip Girls säsong 2 visades i USA ikväll, vem tror ni kommer sitta laddad efter skolan och redo att glo framför datorn imorgon? Upper East side New York, bättre miljö för en serie går nog inte att hitta. Sex and the City och Gossip girls, ja ni hör ju bara!

Gossip Girls, Greek, Heroes, Greys Anatomy, Desperate Housewives, Samantha Who?, Family Guy, Simpson, One Tree Hills, Nya Beverly Hills serien.. Ja listan kan göras lång! Jag är laddad för hösten och dess premierer! Whohooow skaffa sig ett liv? varför när man trivs så bra i sin soffa med sin dator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0