Rå bacon.

Hemma ifrån praktiken nu och ja jag kan inte mer än säga att jag fick hålla på med rå bacon, ush jag har en aning svårt för kladdigt rått kött så det var bara på med plasthandskar och göra arbetet så gott jag kunde! Nu ska jag skriva ner dagens händelser i min lilla praktik-dagbok som jag ska föra denna veckan och sedan plugga lite tills Turism provet (mvg som sagt) Måste även mejla min lärare om mina jobbtider och sedan om det blir någon tid över springa en halvtimme på rullbandet och därefter ta mig en dusch. Måste fixa mitt CV senare med som ska lämnas in på ett ställe imorgon (berättar mer beroende på hur det går) Och ikväll spelar ju HV71 vilket betyder jobb för min del! Ja en ganska fullspäckad dag med andra ord, skriver kanske en och en annan rad senare med!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0