otroligt!

Ja klockan är halv elva och jag ligger i sängen! Ja för en vanlig levande människa så är väl detta sent när man ska upp halv sju men inte för mig. Jag är ju som sagt inte riktigt klok någonstans. Min lön skulle absolut gärna få rulla in på kontot nu, herregud vad jag behöver pengar. Jag har så mkt att köpa sådant shopping begär! Måste skaffa mig ett till jobb med för den delen, blir till att lämna ut cv lite här och var nästa vecka och hoppas på att någon nappar. Jag är ju som sagt färdig på Mcdonalds och det känns inte som extra jobbet på kinnarps arena räcker med tanke på min budget.  Här är lite saker som jag måste ha så fort lönen är på kontot :

- Busskort 200 :-
- Fylla på mobilen 150 :-
- Koftor (jag fryser ju ihjäl på dagarna och gina har många prisvärda snyggingar)
- Mobil sladd (min är borta, så jag kan inte lägga in något på mobilen, surt)
- Jeans (ska kolla om jag hittar ngra billiga på H&M, jag trode det var okej att köpa en storlek större sist, men de var ett stort misstag, jätte stort!)
- Tops, bomull, pads.. ja allt nödvändigt.
- Stövlar (mina tygskor börjar bli för kalla nu, vill bara dra på ett par snygga varma stövlar över fötterna nu)
- Trosor (ja jag är faktiskt i behov av trosor, även om jag äger sisådär 17543323289764 par)

så nu vet ni liksom.  Idag var jag inte på mitt sötaste pigga humör direkt, nej jag var ganska tjurig (fråga bara madeleine, de var väl omöjligt att försöka hjälpa mig på turismen) och jag var almänt trött ochville bara hem! Som tur var kunde Daniel vända mitt humör innan när han kom och vi spenderade vår eftermiddag på mitt rum där vi mest låg i sängen och snackade och kollade på tv. Sedan åkte han,jag och pappa iväg och lät mig få köra lite. Ja idag lärde jag mig gasa på och svänga, naturbegåvning säger jag bara gott folk! Och ja nu ligger jag här, ska hem till Älsklingen och gosa imorgon, en kväll/natt med gos är precis vad jag behöver efter en skolvecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0