Okej nu kommer det..

Jag har laddat hela kvällen, eller ja jag har sammlat krafter till att orka skriva med andra ord. Gårdagen var faktiskt riktigt okej om jag får säga det själv! Kvällen spenderades först med Annie, efter misslyckat försök med fest på Torpa åkte vi och fikade. Ja det är mycket som ska snackas om och ska man snacka kan man lika väl göra det ordentligt på ett fik med en kaffe i handen! Frammåt tolv tiden bestämde jag mig för att bege mig till Huskvarna, närmare sagt hem till Emil blev det. Där befann sig lite folk och några av de trevliga människorna var Mikaela och Daniel, när det var dags att tänka på refrängen gick jag och Daniel över gatan hem till honom där natten fick fotstätta med massa mys och prat :)

Idag vaknade jag upp hemma hos Daniel vid tolv tiden och begav mig strax därefter hem, han hem och käka en snabb frukost och göra mig iordning innan det var dax att promenera upp till Kinnarps Arena för dagens jobb. Det sköna med jobbet där är att de inte är lika hårda som på Donken, visst jag har lärt mig jätte mycket igenom mcdonalds, men nu är det skönt att få slappna av lite :) Promenerade även hem ikväll, jätte skönt var det faktiskt! Är jag väl igång, på rätt humör och det är hyftast varmt ute är det hur underbart som helst att gå/promenera. Bara jag har min musik och kan smsa folk annars blir jag alltför uttråkad.  Imorgon är det första dagen på Praktiken, ska bli spännande och se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0