När man borde tänka på pengarna.

Ja det var något jag inte gjorde idag kan jag säga!  Efter en tur på stan med min syster och mamma kom jag hem med en förpackninghårfärg, en tröja från Gina Tricot och 2 par stövlar (alltid bra att ha). Väl hemma körde jag i hårfärgen i mitt hår och en halvtimme senare var min utväxt  borta! Blev jätte nöjd med resultatet, inte för ljust men inte heller för mörkt. Resten av kvällen spenderades tillsammans med Falken, vi satt på ett cafe och pratade massa :) Nu ska jag se en massa olika avsnittt av olika tvserier som självklarts visades igår i USA (kan ju inte vänta tills det kmr till sverige, inget tålamod) Och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0