Men gud så duktig jag är.

Ja dagen började väl inte sådär bra, vaknade en kvart innan min buss skulle gå (7.16) så det var bara att skippa frukosten och springa till bussen. Men min otur vände ganska snabb, jag praktiserar ju på ett Hotell här i Jönköping nu i 3 veckor och kommer alltså att få hotellfrukost varje morgon! Åh jag älskar verkligen hotellfrukost, mums. Denna veckan jobbar jag desutom just i Frukosten vilket innebär upp tidigt! Kanske inte ska ligga uppe till 2 och försova mig som i morses! Efter Praktiken åkte jag till skolan och gick på min Psykologi lektion och när jag väl tagit mig hem skulle pappa iväg och träna så tänkte att jag lika väl kunde följa med honom och vara lite i gymmet medans han var på ett pass. Sagt och gjort, har varit duktig idag igen om tränat. Nu har precis duschat och ska ta itu med mitt rum! Det ligger verkligen kläder överallt och jag måste rensa min byrå, de kläder som jag inte vill ha får Emma. Vad härligt det måste vara att vara lillasyster och få ärva sin äldre systers kläder? ;) Men eftersom hon är förliten för att jobba så tackar hon nog inte nej till mina kläder.

Så fort rummet är klart ska jag börjar med Turismprovet vi har om fem veckor. Nu jävlar ska jag minsan ha MVG, jag nöjer mig inte med något annat nu när jag är så bestämd på saken!  Resten av kvällen ska jag unna lägga mig i soffan och se de nya avsnitten av Gossip Girls och One Tree Hill som gick på tv i USA igår.

Kommentarer
Postat av: Joocke (=

Oj va tajt det blev på morgonen för dig då! vad kan det berott på? :P

2008-09-23 @ 19:16:21
URL: http://softmelodies.blogg.se/
Postat av: Hanna

Naa ja vet inte ;P, Det var nog ditt fel :P

2008-09-23 @ 22:40:32
URL: http://hannasmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0