lyssna sönder en låt.

Jaa det blev inte så mkt skrivande igår det blev lite knappt med tiden där, dirket efter skolan gick jag och falk ner till stan för att köpa lite presenter till Mimmi. och ja på kvällen var det fest och Mimmi firande som gällde, Mycket trevligt att spendera kvällen med mina flickor och lite mer folk som droppade in senare med tiden :) Körde sanning och konsekvens elaka versionen med (en av sakerna hos fått av oss)  haha ojoj vilka saker vi fick göra, men roligt var det. Tror dock man ska spela det med lite blandat folk och inte bara sina närmsta tjejkompisar. Kan tänka mig att de blir 100 gånger roligare då, och ändå hde vi enormt kul :) Idag så ska jag först och främst städa mitt rum! Senare blire umgås med Danne :) <3

När jag upptäcker en låt så har de flesta redan hört den innan för flera veckor sedan, ja ibland är jag lite efter. Och när jag hör en låt jag gillar så spelar jag sönder den på en dag och sedan kan jag texten utantill. Men det är sådan jag är. Och dagens spela sönder låt är Pink - So What.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0