lite allt möjligt.

Nej jag har somsagt stor bloggtorka just nu, jag vet inte vad det är med mig .. Ska ialf tipsa om min nya mascara för er tjejer som läser! Wow säger jag bara, jag överdriver inte när jag säger att mina ögonfransar nog är dubbelt så långa om inte mer. Så är ni på jackt efter ny mascara så är denna helt klart värd!

Vill bara passa på att säga 4 saker här:

1. till underbara Annie. Du är en utav de starkaste personerna jag känner och ingen är värd att krossa dig. Jag/vi kommer alltid finns här för dig hur det än går och det gör ont i hela mig att se hur någon som står mig så nära mår så dåligt. Jag hoppas med allt jag har att allt löser sig <3

2. till min vän Jocke, måste bara säga grattis till killen som idag blir hela 18 år gammal, nej det är ju inte vilken födelsedag som helst, det är ju födelsedagen man har (De flesta ialf) längtat efter i ett väldigt bra tag. Ja nu är du äntligen stor, Grattis igen :)

3. Till mina underbara vänner, Ja det finns ju inga ord som beskriver er och det är allt jag har att säga om er<3

4. till Daniel, min underbaraste, helt enkelt <3

Jag tar gärna imot tips om roliga saker som kan få igång min vardag och få den att bli lite mer spännande så min stora skriv lust kommer tillbaka. Men vad vet jag, skrivlusten kanske bara kommer tillbaka vilken dag som helst, den kanske bara är lite off just nu.

Mascaran jag pratade om.

Kommentarer
Postat av: Jockke

Tack så mycke igen Hannaa ! (=

2008-09-10 @ 15:10:07
URL: http://softmelodies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0