Kanske borde sova?

Jo jag har mina funderingar på det! Klockan är halv tolv och ska upp vid halv sju imorgon, toppen! Jag verkligen önskar att jag vore en sådan person som kunde somna vid tio men jag har väl för mycket energi i mig. Jag tror jag ska ha en prov vecka nästa vecka, sova senast elva varje dag! (vardagar då) Ojojoj vad jag inte kommer att lyckas med det! Men jag tror att jag inte skulle bli lika grinig på dagarna och kanske skulle kunna orka lite mer då?

Min älskade kattunge är så underbar, speciellt på nätterna. De flesta katter brukar ju ha sin egen vilja och går och lägger sig lite där den vill men Zoey vill verkligen ha närhet! Och hon har sovit hos mig varenda natt sedan vi fick henne! Dock ej de gångerna Daniel vart här eller jag sovit borta. Hon är så enormt kelig och vill alltid ha närhet, kärlek eller vadå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0