Hård dag

Ja skolan 8 till halv 5 idag var ganska hård, speciellt när våran NV lärare sa till oss klockan 8a på morgonen att vi skulle ut och plocka blommor och gå runt rocksjön?! Jag säger precis som skolsyster sa "är inte ni liiiiite för små för det?" Dagen flöt på med trög fart och mitten av dagen fixade jag lite inne i stan innan jag begav mig tillbaka till skolan igen.  Vill ha septembers lön, den lockar fint just nu (hur tråkigt det än kan vara att jobba är det så värt när min lön trillar in) Ska fixa mitt CV i skolan nästa veckan med och jag hoppas jag har fått mitt intyg från Mcdonalds då så jag kan andvända det. Ja jag lämnar hamburgarna nu efter snart 2 år och välkomnar korvarna ;) Sedan har jag kanske en annan sak på G med, men inte mer om det nu! 
 
Om några veckor är det dags för APU och jag ska då vara på John Bauer hotellet, kan nogbli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0