Fy vad kul.

Fick prova på att köra för första gången nyss, ihh vad roligt det var! Vill ha körkortet och jag vill ha det nu! Jag kan lova ialf att jag ska försöka hur mkt jag kan och ta det i början av maj! Ush har förövrigt varit helt slö idag och så fort jag kom hem så drog jag på mig mjukisbyxorna och la mig i soffan och gosade lite med Katten. Fy vad trött man blir när skolan dratt igång och hösten närmar sig, ush för mörker och kyla. Vad hade jag igentligen gjort om jag inte hade fått träffa mina underbara flickor varje dag eller få gosa med min älskling lite då och då? underbara människor <3

Nu är Rhodos resan bokad, den 8 Juli beger vi oss och det blir perfekt eftersom Caroline och hennes familj anländer den 5 juli och resten den 12 juli. Ja sedan är vi alla samlade där igen ;D Kan jag få sommar 2009 nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0