Fredag + Lördag.

Igår var jag verkligen på hugget att ta tag i mina läxor, idag är den lusten ganska bortblåst. Min fredagskväll spenderades tillsammans med min älskling hemma hos honom, Anton och Johanna var förbi en stund med men för det mesta blev det ensam mys med Danne =) Nu på morgonen skulle han och ett gäng killar iväg till Liseberg (nej inte alls avundsjuk) så det blev inte så mycket till sovmorgon men dem körde mig hem ialf så ska väl inte klaga, slapp ju ta bussen ;) Ikväll tror jag att jag bara ska ta det lugnt, om det itne dyker upp något annat vill säga,  jag känner för en riktig Hanna dag och ska nog unna mig ett varmt bad sedan med en bra tidning sedan.

Har börjat titta på One tree Hills nu med, den ända serien jag nog inte har följt, och den är väl inte i klass med mina andra favoriter men den duger helt klart! Har hunnit till säsong två nu och idag har jag legat i soffan och trängts med katten och sett cirka 5 avsnitt (ja så kul har jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0