En kväll ute på landet.

Vaknade igår av att Daniel smsade mig och tyckte att jag skulle upp, klockan var ju äändå trots allt halv två så jag pallade mig upp ur sängen och ganska strax därefter följde jag med pappa och Emma för att äta lite. Direkt efter begav jag och Daniel oss till ICA för att inhandla lite miiddags mat inför kvällen och därefter åka vi upp till hans stuga ute på landet där han och jag skulle spendera kvällen/natten tillsammans :) När vi väl var där gick vi en långpromenad ute i skogen och såg både hästar och en älg, inte illa för en stads människa som mig ;) Frammåt sex tiden kröp i upp i soffan och tittade på Family Guy och Simpson och sedan lagade jag mat till oss båda. Redan vid nio var vi i sängen där vi låg och mös och tittade på Vänner på min dator. En riktig myskväll ute på landet men andra ord hade vi! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0