Tisdag.



Jag satt nog uppe tills halv tre i gårkväll och bara snackade på msn och kul hade jag :) Men tillslut kände jag att sömnen började ta över och jag slocknade vid tre. Så idag så blev det automatiskt en sovmorgon och precis som vanligt vaknade jag av att min pappa ringde och väckte mig!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske slå en pling till Daniel om en stund och kolla läget och vad som händer idag. Får passa på att umgås med min älskade nu när vi inte har någon skola! Imorgon ska jag ialf till stan/a6 med alla flickorna. Vi ska oxå passa på att köpa bussbiljetterna till Göteborg som vi ska till på fredag! Nej nu måste jag ta tag i mitt liv och resa mig upp ur sängen! Ciao.





är det någon mer förutom jag som bara längtar tillbaka till sommaren något enormt?

Kommentarer
Postat av: gonattsagaläsaren

där ser man, när gick du upp då? 12.30 blev det här!

2008-10-28 @ 17:30:35
Postat av: Hanna.

Nehe? 12.30 här med, men vem är förvånad? ;)

2008-10-28 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0