sova ut?

Ikväll var hela familjen sammlad i soffan, ja alla vi fem var nertryckta i soffan och tittade på Mamma mia the movie och den den var lika bra idag som förra gången! Mamma och pappa hade inte sett den än men dem älskade den, men vem älskar inte den filmen igentligen? Jag blir ju bara lycklig efter de första 5 minuterna in i filmen. Nu har jag gosat ner mig i min säng och satt på vänner på tvn, som föresten ska bli film vilket tydligen är bestämt nu. Gissa vem som ska se den?

Imorgon ska jag sova ut lääääänga (fast troligen kommer väl olivia smsa vid åtta för hon är för ivrig inför kvällen) Ska bli riktigt kul! Kommer visa bilder på söndag! Nu ska jag forsätta se på vänner och sedan sova så jag är pigg och redo imorgon! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0