Söndag.

Först och främst tar jag och säger grattis till Annie som idag fyller 17 år, GRATTIS! :) <3


En smått förbannad Hanna spenderade sin kväll igår hemma hos Danne tsm med Martin, men frammåt elva tiden kanske började jag ljusna upp och jag var inte längre en förbannad Hanna. Ialf för första gången på länge tog vi oss en sovmorgon där vi låg och myste eftersom att nästan varenda gång vi sover där måste någon av oss upp tidigt. Frammåt kvart i tre begav jag mig hemmåt och här sitter jag nu, ny duschad och iklädd mjukiskläder. Sitter oxå och pluggar som en liten dåre eftersom vi har en vecka full av prov denna veckan, nej ingen press alls har jag på mig..

Nej nu måste jag som sagt fortsätta plugget, CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0