ryggont.

Ryggen värker fortfarande men ändå tänkte jag ge mig på träning ieftermiddag tillsammans med Daniel och Martin. Gör ju inte så fruktansvärt ont i ryggen när jag springer det är väl mest när jag böjer ryggen ordentligt. Ska nog hålla mig borta från allt som har med rygg och mage att göra idag, vore en bra ide.  Ska plugga lite iallafall innan jag åker iväg till gymmet, bara för att man har praktik så betyder inte det att man slipper skolarbetet, absolut inte. Sitter nog  2 timmar varje dag nu efter praktiken och pluggar på Turismen, Psykologin och Matte. I vanliga fall så sitter jag max 1 timme i veckan, inte så konstigt att mina betyg ser ut som de gör. Några mvg och lite fler vg kanske inte skulle skada,ska se om jag orkar ta tag i det nu tills nästa betyg sätts. Har ialf klarat det i 1½ vecka nu!


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra Hanna! Bra! // Mamma

2008-10-02 @ 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0