Myskväll.

Ligger här tsm med Daniel och ser på tv, eller ja jag ska se på ett avsnitt av 90210 snart här på datorn. Håller på att ladda ner första säsongen av Beverly Hills 90210 nu, vilken tillbaka känsla säger jag bara!

Måste börja tänka på vad jag ska ha med mig för ombyten till fotograferingen på Fredag, jag vet inte vad jag ser mest ifram imot, shoppa eller fotografera. Svårt. Skor ska jag ialf inte köpa, skor får jag inte köpa. Men jag siktar in mig på lite nya underkläder och några tröjor. Ska bli underbart att spendera en dag i Göteborg med mina absoluta favoriter! Jag vet inte vad jag hade gjort utan mina män! Annie, Olivia, Elin och Mimmi :)



Kommentarer
Postat av: anneli

90210 är riktigt bra! :)

2008-10-30 @ 17:57:04
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0