lycka till.

Imorse innan jag gick till skolan frågade jag daniel om han var kvar hemma hos mig när jag kom hem sedan (slutade tidigt idag) han sa mumlade ja men jag borde ha anat att han inte uppfattade ett ord av vad jag sa med tanke på att han var halvt död och sov så när jag kom hem från skolan var det såklart igen Daniel kvar i sängen. Ringde honom och han mindes så klart ingenting (som vanligt när jag försöker samtala med honom på morgonen). Men jag är inte bitter. Jag tycker det är ganska gulligt ;) När jag inte säger något viktigt då..

Har ialf gjort mitt Turismprov nu, och det var inte lite frågor ska jag säga er! ca 34 långa frågor, nej men det gick hyfsat bra ändå tycker jag. Nu väntar jag på mamma och så ska vi nog troligen dra någonstans och käka! Klockan 5 blir det jobb igen, Olivia jobbar ikväll med så det ska bli kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0