Hjälp.


Imorgon åker vi iväg till Göteborg och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha med mig för ombyten! Dom ville att det skulle vara tre men jag funderar på att ha ett av ombyterna redan på mig och bara packa ner någon klänning. Frågan är ju bara VILKEN klänning? Jag har så många men ändå inte, vilka i-lands problem! Ska ialf försöka komma tidigt isäng ikväll då jag ska vara på stationen redan kl 9 i morgon. Troligen kommer jag väl somna runt två som vanligt om jag känner mig själv.

Nu håller Daniel (som hejar på FBK) på och mobbar mig för att HV förlordade ikväll (och igår), men ni vet som det trogna hvfanet jag är så låter jag mig inte knäckas, Hv är lite trötta efter SM-GULDET, så är det bara!



kanske denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0