Helgens favorit.

Har pluggat hela eftermiddagen känns det som nu så är helt slutkörd! Längtar tills helgen en aning, ja jag går inte ut med vad som händer i förhand av vissa skäl men säger efteråt. Ser nästan framåt att få ta en sådan dära härlig låång dusch sedan sätter man sig på rummet och sätter på något bra på tvn, fönar håret, och fixar sig inför kvällen. Det är nästan det bästa med helgerna, när man gör sig iordning inför kvällens äventyr. Och ska bli så skönt att få göra sig snygg oxå, nu när jag vaknar på mornarna så går jag bara upp och klär på mig, frukost och sedan direkt till bussen. Knappast någon ide att göra sig iordning när man prakiserar och det ända man gör är att stå mestadels i ett kök eller i olika rum och städar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0