Godnatt.

Ligger i sängen nu och tänkte påbörja en av de fyra böckerna jag har lånat, kan inte riktigt bestämma mig för vilken så får se hur det går. Börjar halv tio imorgon så det blir sovmorgon för min del! Så skönt, var något enormt trött i morses när jag vaknade och ville absolut inte gå upp. Kan nog ha något att göra med att Daniel sov bredvid mig och när han gör det är det inte så lockande att stiga upp för det är ju så varm och mysigt i sängen då. Täntke gå till skolan imorgon som jag gjort idag, tar ju bara 10 min dit så det är en skam att jag igentligen tar bussen varje morgon men nu är jag för snål att köpa nytt busskort så jag får väl gå nu och passa på att ändå röra mig för en gångs skull. Har endast två lektioner så resten av dagen ska bestå av plugg, åtminstonde 3 timmar. Jag ger 1 timme för varje sak, det är mycket för att vara jag. Ne nu stänger jag ner datorn och påbörjar en av böckerna, vet inte varför jag läser så sällan för när jag väl är igång med läsandet så älskar jag det. Har väl aldrigt rikigt tid, jag sparar allt tills grekland då man läser ut en bok om dagen nästan vid poolen. Får dock se hur mycket jag orkar nästa år med tanke på våra planer inför kvällarna där nere ;) Nee en och en annan bok hinner jag nog att läsa ut, tro mig! Nej nu räcker det, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0