Full rulle hela veckan.

Ja jag har verkligen fullt upp hela veckan! Det är bara idag jag får koppla av och ändå måste jag börja plugga på psykologin idag så det blir väl inte helt lugnt. Min vecka ser ialf ut såhär:


Måndag; Skola mellan 8.00 - 17.10 blev det idag,Ett matte prov på morgonen, resten av kvällen ska jag ta det lugnt och försöka plugga lite.
Tisdag: Jobb, Hinner hem ngn timme efter skolan och plugga psykologi och turism innan jag måste till kinnarps och därifrån kommer jag nog inte förens vid tio tiden.
Onsdag: Fika efter skolan tror jag var insrkivet, sedan hem och plugga igen och frammåt kvällen kommer Daniel.
Torsdag: Först har jag Turism prov, inte alls stressad.. Ja HV har match igen så det blir jobb där för full rulle igen! Försöka plugga lite innan med och sedan jobbar jag väl mellan 17 och 22 antar jag.
Fredag: Psykologiprov kl 8 på morgonen, alltid redo. Kvällen kommer spendera med alla tjejerna vad vi hittar på blir väl lite småfest och umgås.
Lördag: ja ännu en HV match och alltså jobb, men nu är även lovet igång så nu kan jag slappna av. På morgonen/dagen ska våran klass (tror jag) stå på stan och försöka få lite rosa band sålda inför klassresan i trean. Det är tydligen rosa lördag på stan då. Sedan vid 4 åker jag upp för jobb på kinnarps och direkt efter tar jag mig hemmåt tillsammans med flickorna för här ska hår färgas och slingas!
Söndag: Inget inplanerat med om Daniel kan så blir det nog en mysdag med honom.

Det är kul när man har saker att göra det ända som förstör allt är proven, jag har snart panikångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0