Firefox.

Nu har min nya design äntligen kommit upp när man är inne med Mozilla Firefox, man såg bara den gammla designen innan (iallafall jag) har precis lagt till min blogg på bloggportalen med så får se om det bidrar till något =)

Ikväll ska jag till körskolan och gå den dära kursen så man får börja övnings köra och efter det möter jag upp tjejerna för fika på George! Jag älskar lov, så skönt att kunna slappna av! och bara känslan av att veta att jag har klarat alla prov som var förra veckan gör det mycket bättre!  Nu ska jag njuta av lovet och bara ta det lugnt, umgås och shoppa! Tänkte börja med att lägga undan pengar till sommaren nu med, ska ta ut en 500 sedan och lägga undan och funderar på att göra så varje månad nu (fick ju även 2000 mer i lön än vad jag trode jag skulle få så nu gör jag det med gott samvete)

Kommentarer
Postat av: The Master

Väldigt fin design and mkt fint i håret..mkt bättre..Trevligt!

2008-10-27 @ 16:51:51
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0