Fetto julmusten.

Ja skratta hur mycket ni vill men jag har en kanon söndag tsm med julmusten! Enligt min åsikt är det aldrig förtidigt att börja dricka detta jag hade kunnat göra det året runt!  Har pluggat idag med som sagt och ja just nu får jag inte in speciellt mer, Men ska försöka plugga lite innan jag somnar med sedan eftersom jag går 8-17 imorgon och sedan ska jag vara med Danne. Sedan på tisdag ska jag försöka börja med psykologin lite på jobbet om jag hinner, brukar ju inte vara så mycket att göra när man öppnar och när matchen pågår.

Innan göteborgs resan ska vi ta en helkväll med hårfärgning och klippning med mera. Ja slingor behöver göras, utväxten behöver färgas. Snygga som fan ska vi vara! Ska försöka snygga till mitt löshår nu med, klippa det i topparna och sådanna saker. Behöver köpa nytt snart, det är så slitet. Jag ska försöka hålla i lönen med när den kommer så jag kan shoppa extra mycket i staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0