Fel av mig

tog fel på tiden så jag har ingen brådska till jobbet, tyvär jag ingen mat hemma så det får bli det klassiska en tallrik fil och macka till lunch idag. Herregud vad jag  är hungrig, Lax i skolan idag inte helt fel faktiskt, var rätt god och gick absolut att få ner i magen så jag lovade Jocke att äta två bitar (vi vill ju inte att jag tynar bort, hahha och man fick bara ta en så jag skulle vara sådär lite crazy) men annie svek mig och jag fick nöja mej med en halv bit. Detta har som sagt nu slutat i hunger! Vi i våran klass måste verkligen släppa taget om varandra och våga gå och ta mer mat själva. Hahaha ;)

Jag skulle bli bättre på att ta bilder med mobilen och jag håller ju sällan det jag lovar( haha ) .. så det var ju inte en förvåning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0