Fotografering.

Annie har vunnit en dag i göteborg med fotografering inkl. smink och hår fixat med tre ombyten och hon får ta med sig 4 vänner! Så den 31/10 beger vi oss till Göteborg för att först spendera lite tid på stan och shoppa och sedan gå till studion för smink och fotografering av alla oss! Det blir Jag, Annie, Mimmi, Olivia och Elin och jag kan tänka mig att bilderna kommer bli något otroligt vackra! ;)  Självklart tar jag med mig kameran och fotar förfullt i min favoritstad! Ja vi har tur vi, först vinner vi en resa till Linköping där vi får gå på melodifestivalen och nu en Resa till Göteborg med fotografering. Turen ligger på våran sida helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: elin

iiiih, så jävla kul! potentiella outfits?! måste bestämma oss snart :D

2008-10-20 @ 15:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0