Attans oxå.

Det posetiva med att ha jobbat i städ/frukost i 2 veckor nu är att jag inte har behövt tänka på frisyr och smink något alls, så skönt att bara ha vaknat och klä på mig/upp med en slarvig toffs och sedan klar. Men nu ska jag stå i reseptionen (heter det så?) och då måste jag ju se något bra ut. Det är ju trots allt ett hotell och tänk om typ Måns Zelmerlöw fått för sig att åka till Jönköping och bo på John Bauer hotellet, ja då måste jag ju vara snygg. Chansen är väl lika med 1 på 9000000 men ändå, drömma går ju alltid.

Nu ska jag se på hur folk super sig fulla på färjan och hoppas på att Daniel kikar in på msn så jag får någon att prata med.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Reception. Med C. ;)

2008-10-07 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0