Aj!

Igår kväll kom Daniel hit tillslut och vi spenderade kvällen i min säng och kollade på Vänner på min nya tv, så skönt att ha en stor nu (32 tum) istället för den pyttelilla jag hade innan. Idag har jag varit på vårdcentralen och sedan åkte jag till min praktik och det var inte kul kan jag lova! Jag har haft ont i ryggen i cirka en vecka nu men idag efter att ha bäddat cirka 8 sängar brast det, de gör så ont nu så jag vill bara brista ut i gråt så fort jag måste böja mej ner.  Efter att ha snackade med dem om att jag inte kunde bädda sängar mer nu så fick jag gå hem och självklart hade jag glömt mina nycklar! Men de löste sig tillslut så jag kom in.

Plugg väntar nu, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0