Varför bara USA?

Jag har sett mina dröm skor, ja på riktigt! Men dom finns bara att köpa i USA, Jävla USA varför kan inte sverige vara världens USA? Vi har ju fan inte ett skit. Jag vill ha dom, jag måste ha dom. Fy fan vad snygga dom är!

Ialf bortsätt från skordrömmar så sitter jag hemma i mina största mjukis byxor och i en stor tröjaoch toffsen på sne. Det ända negativa just nu är att solen lyser ute. Man känner sig så enormt lat när man sitter inne när vädret är på top utanför. Det är en helt annan sak att sitta hemma när regnet öser ner. Visst har jag rätt? Jag ska ialf mysa upp mig med datorn och godis senare och se på Sex and the city the movie med mamma. Vad jag längtar tills tvåan kommer nästa år, År 2009 kommer nog bli mitt livs bästa år hittills!



sommare 2009 helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0