Vad gör jag?

Sov hos Daniel i natt efter att ha varit och kollat på deras "hockey" match nere på Vapenvallen med Johanna, men när han nu började kl 8 i morses på KFUM så tyckte jag ju att det vore en bra ide att åka med honom så nu är jag hemma, 8.05 och jag börjar skolan 12.15... Ganska trött men inte tillräckligt för att kunna gå och lägga mig så det får väl bli lite frukost och någon film kan jag tänka mig!

Nästa hockeymatch hemma (18 November), tar vi med oss våra jobbtröjor för att trycka våra namn. Ganska kul sätt att "piffa" upp våra tröjjor tycker jag och dom får ju oss att sticka ut ur mängden lite med, så ser ni en på HVtröja med trycket hanna + nummer eller Smedberg så hojta till! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0