till dig.


Jag vet att jag har varit tråkig idag, inga roliga inlägg osv. men har varit helt slut. Skar mig djupt i fingret innan och skulle chansa på att jag förlorat för mycket blod.. skämt åtsido.Skulle ha träffat Daniel idag men han mådde inte bra så vi får förhoppningsvis kanske ses imorgon kväll/natt - ska ju först och främst vara med tjejerna som planerat - och på söndag annars får vi bara ses på söndag. Nu har vi inte träffats sen i Måndags och då var det ju inte till så mycket att umgås, jag kollade på hans match, vi kom hem och åt och sen somnade vi så jag saknar min älskling nu faktiskt!

På min spegel som jag har på mitt rum brukar jag lämna medelanden till min syster med hjälpa av en läpp penna eller kajalpenna. Det är verkligen snälla systerliga saker jag skriver som "EMMA DU RÖR INTE MINA SAKER, FATTA" eller som just nu "du har en egen spegel och snälla stöka inte ner här!" Är det bara jag som överreagerar som stora syster när det gäller småsyskon som lånar/tar saker? Eller känner någon igen sig?


Kommentarer
Postat av: Jocks

Haha! känner såklart igen mig ;) . det är värre när ens syskon ska låna något än när någon kompis eller förälder ska det! plus att man vet att de är mindre rädda om sakerna än en själv!

2008-11-08 @ 19:42:22
URL: http://softmelodies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0