Söndag.

Dessa söndagar säger jag bara, ush vad jag hatar dom. Vaknade vid elva idag och gick upp ganska snabbt och klädde på mig. Följde pappa ner till stationen eftersom han skulle iväg till tyskland och jobba precis som han brukar, jätte bra att han åker och jobbar sådär för då kan han ju köpa lite smått och gott till mig på färjan ;) Hemma ialf så la jag mig i soffan och halvsov tills jag kände att en dusch skulle sitta rätt fint, där stod jag nog säkert i 45 minuer.

Lördags kvällen;
Jag åkte till Annie runt sju tiden där hon och Olivia befann sig, där satt vi och umgick m.m. och små firade Olivia som fyller år på Tisdag! Ringde Alex vid nio tiden och han var uppe på rosenlund hos Johan så dit begav vi oss oxå! Mycket trevlig kväll med mycket trevligt folk måste jag säga. Begav mig hemmåt någon gång vid två tiden och somnade vid tre - halv fyra skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0