Rhodos med dom bästa!

Som bekant så beger sig jag och min familj till Rhodos i två veckor under sommaren och jag hade något enormt roligt förra året tsm norskarna Cecilie och Caroline och svenskan Felicia och några fler, Samma gäng plus Joachim (som jag träffade där nere 2006 nere på rhodos) + hans flickvän kommer ner samtidigt som mig nästa sommar, vi ska självklart röja runt på Barstreet iår igen och festa loss, spela volleyboll i timmar och steka sönder oss. Men nu till det allra bästa! Under en av de två veckorna som jag är där nere så kommer nog Olivia och Elin ner en vecka!!!! Förstår ni vad underbart det är? Förstår ni min lycka? FÖRSTÅR NI HUR JÄVLA KUL VI SKA HA?? Detta är inte 100 % säkert men det lutar väääääääääldigt mycket åt att det blir så! Har jag tur kommer även Annie & Co. ner plus Mimmi! Jag säger bara såhär, sommaren 2009 kan bli den bästa sommaren någonsin!


Kommentarer
Postat av: Olivia

klart som fan vi kommer !

2008-11-05 @ 20:42:05
URL: http://olivjashining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0