Onsdag.

Har spenderat hela min kväll i skolan, ja för älskar man sin skola så gör man! Nej men vi har haft öppet hus och jag har försökt ragga lite 93or till Turism linjen (Jag lärde mig för ngn vecka sen att jag går bara Turism, ingen handel! Varför vi heter HPTU och inte bara TU vet jag inte. Och under hela tvåan nu har jag trott att jag går handel..) Nej men direkt efter det så åkte jag hem till Daniel där jag befinner mig nu! :) Han tittar dock på en Liverpool match så jag satte mig vid datorn.

Imorgon är vi helt lediga så då blir det frukost på mackmakeriet och shopping på stan. Och på kvällen blire lite slaveri uppe på HV71 ;) haha nee jag har faktiskt kul på jobbet vilket är bra det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0