Ofta att jag skulle orka.

Inatt (00.00) måste jag ringa Falk, just 00.00 för att fira henne! Ja flickan fyller 17 (jag har ett halvår kvar till 18, men det behöver vi inte påminna henne om) Jag ska sjunga allt vad jag kan för henne och så länge jag kan, hon kommer bli så glad!  Imorgon ska jag plugga på fredagens turism (föresten fick jag VG på det stora provet vi hade nyss, stolt som fan om jag får säga det själv).

På torsdag ska alla åk 2 elever som går Handel åka till Stockholm, Ja och våran klass (turisterna som vi kallas) ska guida upp, stackars handels. Håller ialf på just nu och raggar ner Cecilie till Rhodos nästa sommar (ja hela gänget måste vara sammlat). Och hon är redigt taggad säger jag bara. En sak är säker tills nästa resa ialf, jag ska se till att syster har egna bikinisar, klänningar m.m. för använder hon nästan bara mina saker som förra gången, ja då blir det krig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0