Måndag.

Sitter och snackar med Joachim just nu, en kompis i Norge och herregud säger jag.. han förstår ju allt jag skriver och jag mest gissar vad han skriver! Men jag blir helt klart bättre och bättre, När jag är nere på Rhodos (ja det är där jag träffar alla norskar) så sitter norskan ganska bra efter ett antal dagar! Nu vill jag ha rhodos! om allting blir som planerat och som jag vill kommer det att se ut såhär:

5/7 - Caroline + Familj (norska) och Felicia + Familj (svenska) kommer ner till Rhodos
8/7 - Jag + Familj kommer ner.
12/7 - Joachim + flickvän + kompis + familj (norska) kommer ner.
15/7 - Elin, Olivia, Annie kommer ner (FÖRHOPPNINGSVIS!)
22/7 - Hemfärd!

Skulle en greklands semester kunna passa mig bättre? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0