Man tillhör varandra.


Ja vilken dramatik dagen har innehållit och jag säger bara en sak, vissa är man helt enkelt bara menade till att vara med! Det gäller allt från pojkvän till vänner. Och jag vet att mina vänner är starka, dom är personer jag ser upp till.

Imorgon ska vi ialf ha sexualkunskap hela dagen, Vi och HPHS2B, vilket betyder Löken och Alex, vi vet att dom saknar att sitta på lektion med oss dagarna i ända! Efteråt ska jag och Olivia (kanske elin?) till ticknet för att kolla runt lite och senare kommer pappa upp och hämtar mig för att åka ut och käka. Sedan vill jag gärna ha helg, en helt tsm med min älskade pojkvän och mina underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0