Lördag.

Ligger i sängen fortfarande just nu och vägrar helt enkelt att gå upp. Är det lördag så är det och då ska jag banne mig ligga i sängen så länge jag vill! Ne men ska nog gå upp snart och ta mig en dusch och kanske äta något, det har varit lite dåligt på matfronten nu i veckan men en frågan, vad är det för mat skolan bjuder på? I vanliga fall brukar det finnas något gott att äta ialf två dagar av fem men denna veckan har varit en stor skandal, jag har gått direkt till filmjölken som finns att ta om man blir sugen varje dag. Nej skärpning nu skolan.

Ska tillbringa kvällen tsm med Elin, Olivia och Annie! sedan får man se vart kvällen slutar... haha. Ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0