Lördag,


Just nu sitter jag vid familjens dator och det känns lite småkonstigt då jag alltid sitter vid min egna bärbara. Det känns nästan lite som när man är på besök hos någon och långar deras dator och alltid tänker man "min är mycket bättre" ;) Är sugen på att ta en sväng på IKEA idag men just nu såhär i slutet av månaden och efter att ha lagt undan en del på sparkontot så är min ekonomi inte den bästa! Jag vill ha lön+studiebidrag nu! Får se nu vad jag ska göra på dagen idag, först och främst ta mig en dusch! Känner mig ofräshast i norden just nu eller något sådant. Ikväll som sagt ska jag umgås med Daniel, Mys! Jag behöver som jag skrev inatt en riktig umgås - mysa kväll med honom känner jag! Sitter nu och kollar igenom massa gamla bilder från "högstadietiden" Det var ett jäkla bra tag sedan.



Jag och Daniel på min 16 årsdag! Ett väldans bra tag sedan ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0