Julstämmning.

Om exakt en vecka så är det 1.a advent och jag är i en enorm julstämmning. Jag vill ha lussekatter, pepparkakor, adventstjärnor m.m. På tisdag ska jag börja min julklapp jakt, men funderar faktiskt på om man inte skulle kunna hitta ngt trevligt på internet istället. Största utmaningen blir att handla till Daniel, det är alltid en stor utmaning. Denna julen fyller han även 18 år och det är ju rätt stort. Så två fina saker ska jag lyckas klura ihop. Lika bra att börja nu! Om exakt 2 veckor så ska jag och tjejerna anordna stort julbak hemma hos mig med julmusik och levande ljus och vi ska baka pepparkakor, lussekatter och julgodis och självklart dricka glögg och julmust. Min Mor och far åker iväg den helgen så då får även Daniel bo hos mig så jag inte blir ensam. Var är mysigare än att spendera denna tiden på året med personer man älskar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0