Hemma och hårt sminkad.

Nu är jag hemma igen efter en heldag i göteborg! Fick inte så mkt shoppat som jag hoppats på men det blev 3 par trosor, en ny plånbok och ett linne + en svindyr middag och världens största fika. Fotograferingen var enormt rolig! Blev jätte fint sminkade allihop, men jag som bad om lite sotiga ögon får mig en chock varje gång jag tittar mig i speglen, inte alls van vid att vara så sminkad! Med våra fullsminkade ansikten drog vi senare vidare för middag, som nog var den dyraste jag har varit med om (och den var inte speciellt god heller) men vi tänkte att det är ju inte varje dag man har lov och är i Göteborg med sina bästa vänner! Vi satt på stället tills cirka elva, då bussen hem gick halv tolv och nu sitter jag här efter en lång bussfärd, men mysig, hemma. Ska nu sminka av mig allt, eller jag ska ialf försöka! Sen blir det nog lite tv och sedan sova. Jobbar imorgon :)



inne på Olearys med flickorna =)

Kommentarer
Postat av: Jocke

När får man se korten då? =)

2008-11-01 @ 22:18:48
URL: http://softmelodies.blogg.se/
Postat av: Hanna.

När jag har varit i Göteborg och hämtat dom, fick inte kolla och få dom om man var under 18 så måste ha med mamma ;) haha! :/

2008-11-02 @ 00:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0