Godnatt jag drömmer om skor.

Dags att sova kanske? Ska upp om 6 timmar och gå till skolan. Hm inte så konstigt att jag alltid har cp humör på dagarna med tanke på hur lite sömn jag får. Nej detta får bli godnatt.





Hösten är ju så deprimerande så därför bär jag bara svarta skor på hösten, ja för man bär ju svart när man sörjer. Jag älskar i stort sätt alla mina skor (ja jag är beroende av skor, vilken nyhet) så därför känns det lite synd att jag bara kan ha framme höst skorna, det blir ikea på tisdag och en till skohylla. Jag behöver en spegel, skohylla och en hylla att ställe lite ljus och fotografier på. Jag får ta ett snack med pappa när han är hemma på tyskland (för jag har ingen aning om hur man fixar ihop saker från ikea, jag överlåter det till männen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0